DaanenEvelineNZ.reismee.nl

Het reisvirus slaat toe!!

Lieve mensen,

Vanuit het koude Nederland alvast een verslagje. Om alvast in de stemming te komen. ;-) Nog 1,5 week voor vertrek en de voorbereidingen zijn nog in volle gang.

De tickets zijn al even geleden geboekt. Als alles volgens schema verloopt vliegen we 20 februari van Schiphol, via Hong Kong naar Auckland. Aldaar hebben we voor de eerste 2 nachten een overnachting geregeld. Zo kunnen we even rustig bijkomen van de vliegreis. (25 uur). In deze 2 dagen zullen we sowieso Auckland gaan verkennen. Daarna zullen we voor de komende weken de reis verder vervolgen met de auto. Het plan is om eerst richting het noorden te rijden. Met een aantal stops tussendoor. Om o.a de Tongariro Alpine Crossing te lopen. We hebben immers niet voor niets die afschuwelijke wandelschoenen gekocht. ;-). Halverwege de reis rijden we weer terug naar Wellington waar we aldaar over varen naar het Zuidereiland. Aan het eind van onze reis vliegen we terug vanaf Christchurch.

Voor nu zijn er nog een aantal dingen die geregeld moeten worden. Het werk wordt afgerond en dan kunnen we eindelijk gaan!

Veel liefs Daan & Eveline

linda

Nu ben ik op de hoogte....! Leuk,leuk,leuk.... Heel veel plezier, ik lees graag jullie belevenissen. Xx

Frans

Héél veel plezier met jullie barre tocht!
Geniet van de trip en van elkaar.