DaanenEvelineNZ.reismee.nl

Auckland!

We zijn er! Na een lange vliegreis met een tussenstop op Hong Kong zijn we veilig aangekomen in Nieuw-Zeeland.

We zijn gisterochtend om 07:30 geland (voor jullie 19:30). Dit betekende voor ons dat we al meer dan 24 uur wakker waren. We hadden ons voorgenomen dit door te zetten en wakker te blijven tot 18:00. Zodat we gelijk in een goed ritme zouden komen.

Koffers gedropt in het hostel en gelijk Auckland gaan verkennen. Auckland is niet zo'n heel grote stad. Er zijn verschillende toeristische attracties, maar al met al is Auckland niet heel bijzonder. We hebben gisteren vooral genoten van het lekkere weer. T-shirt met teenslipper weer! Hmmm. De skytower bezocht. Vanuit de skytower heb je prachtig uitzicht over Auckland.

Na het bezoek van de skytower was het zwaar. Na een snelle hap zijn we om 18:00 naar bed gegaan. We hebben geslapen tot 07:30. (Pap, mam volgens Daan waren jullie toen net klaar met patat eten. ;-))

We zitten nu bij de Starbucks voor een bakkie. Straks is ons plan om over te varen naar een nabij gelegen eiland. Voor een uitzicht op Auckland. Morgen gaan we echt on the road. Volgende bestemming wordt w.s the bay of Islands.

Liefs Daan en Eveline

laura van rijn

Onwijs veel plezier en geniet van alles wat jullie daar zien en onder nemen!!!

Patricia

Vergeet niet af en toe foto's te plaatsen ????

Oh, en BZV was weer leuk ....

Wendy en Jolie

Klinkt goed eef en daan. Geniet ervan !!

Tine

Wat goed dat jullie zo lang opgebleven zijn. Zo heb je het minste last van de jet-lag......nu maar lekker genieten van het weer en de fotomomenten????????

Anita

Heel veel plezier! Rijdt zeker door tot aan de vuurtoren en een ritje met de auto over de 90mile beach! En let goed op je benzine, want je komt niet zoveel stations tegen als in NL!

Irene

Hey top dat jullie er zijn heel veel plezier en lekker genieten liefs Irene

petra en hans

gaaf dat jullie daar zijn aan gekomen ,lekker genieten ,hoop fotos maken ,ben ik gek op .

Lynn

Liefs vanuit t koude Nederland!!