DaanenEvelineNZ.reismee.nl

Te Puru en de tram!

Lieve allemaal,

Na 2 overnachtingen in Auckland hebben we de auto opgehaald, en zijn we on the road gegaan. Nog steeds is het moeilijk kiezen waar we echt precies heen willen. Na een Nederlands stel gesproken te hebben, hebben we de plannen iets omgegooid.

We zijn noordwaarts gaan rijden, richting de Whangarei Falls. Hier hebben we overnacht in een cabin. Een klein hok met een bed... Schoon en comfortabel en dus prima. Het buiten leven is dus echt begonnen. Buiten koken, eten en dergelijke gebeurt in de gezamenlijke ruimtes. Onze eerste ervaringen zijn positief. De kiwi's zijn schone mensen!

Na onze overnachting zijn we de Whangarei Falls gaan bekijken. (Zie foto op fb). Dit zijn prachtige watervallen in een enorm bosrijk gebied. Smalle wandelpaadjes leiden je naar de mooiste plekjes. De eerste kauri boom hebben we van dichtbij gezien. Gigantisch mooi!

Na een bakkie in Whangarei zijn we weer naar beneden gereden. We hebben besloten om niet verder naar het Noorden te rijden. We willen volgende week echt over varen naar het zuiden. Het zuiden schijnt nog meer de moeite waard te zijn!

Inmiddels zijn we verder gereden richting Coromandel. Alleen het rijden met de auto is al zo mooi. Over zigzaggende kustwegen zijn we tot te Puru gekomen. Een klein dorpje langs de kust. We zijn gewoon een park opgereden en aldaar hebben we gevraagd of er een cabin vrij was. De eigenaar had een speciale aanbieding voor ons. Voor een leuk prijsje konden we overnachten in een oude tram. Daar zitten we dus nu. Een tram omgebouwd als cabin. Super leuk!

Morgen weer verder! We genieten enorm!

Liefs D & E

Patricia Vd Geest

Klinkt super! Geniet ervan!

Bert en Marga

Het is volgens mij zo mooi, ik wil er ook heen!!!
Heb de verhalen uitgedraaid voor oma.
Liefs pap en mam

petra de ridder

wat een avontuur ,jullie zo met z n tweetjes ,gaaf hoor .maar een vraag ,hebben jullie al foto s op de site staan zo ja ,hoe kan ik ze te zien krijgen?
heel veel moois en vooral genieten .